من غیر منتظره ام

دور از انتظار ، دور از اندیشه ها

من غیر منتظره ام

دور از انتظار ، دور از اندیشه ها

به نام خدا
اینجانب بنده خدا می باشم ، بنده ای آزاد که هیچ تعهدی در قبال هیچ بنده ای نخواهد داشت ؛ نوشته هایم صرفا شخصی نیست ، پس اگر مخاطب بنده هستید ، همه چیز را با دقت بخوانید ! چون ممکن است هر چیزی غیر منتظره باشد .

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روزنه ای به سوی آزادی !

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۵ ب.ظ

هنوز مهر فرمان خلیفه خشک نشده بود که ناگهان یک آزاده ای فریاد زد :(( کافی است ، نباید اعدام کنید !))

همه با تعجب به سوی او نگریستند ، و با خودشان گفتند : (( عجب جرئتی دارد ! مطمئنا خلیفه او را نیز اعدام خواهد کرد!))

خلیفه  چشمانی تیز رو به مرد آزاده برد و گفت : (( مردک گستاخ چطور جرئت می کنی ، روی فرمان من حرف بزنی؟!))

مرد آزاده پس از چند ثانیه سکوت گفت :(( فرمانی که مربوط به یک مملکت باشد ، فرمان من نام ندارد ، و در حکومت فرمان من یعنی خصومت شخصی ، یعنی همه آدم ها برده و تو خدا ، یعنی همه مرده تو زنده ، یعنی چیزی به اسم آزادی وجود ندارد ! و هرجا که آزادی نیست ، آزاده ای هست که آزادی را ترویج کند . پس بدان در یک اتاق تاریک ، برای نابودی تاریکی ، یک روزنه کافی است !))

  • حسین ملک حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی